30 Noiembrie 2020
Catre: Compania Naţională de Căi Ferate "CFR"<relatiipublice.cfrsa@cfr.ro>
Ministerul Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor <petitie@mt.ro>
cc: Primaria Municipiului Pitesti <primaria@primariapitesti.ro>
Buna ziua,
Va aducem la cunostinta starea barierei la trecerea caii ferate de pe str Linariei, Pitesti, AG sesizata de catre cetatenii din zona (imagine atasata):
https://www.facebook.com/1615345128784886/posts/2797051070614280/?app=fbl
In plus va rugam sa ne spuneti in ce stadiu se afla proiectul de modernizare/automatizare a barieriei respective.
https://goo.gl/maps/rcYYuJ1Kx3rDmjt29
Va multumim,
Dan Dragut
2 Decembrie 2020
De la : CFRSA, RelatiiPublice <RelatiiPublice.cfrsa@cfr.ro>
Subiect : SCMM CFR SA_confirmare primire și înregistrare Sesizare: Bariera cale ferata - str Linariei, Pitesti, Arges
Stimat domn,
Adresa dumneavoastră transmisă în format electronic a fost înregistrată de Serviciul Comunicare Mass-Media al CNCF CFR SA cu nr. 1/5RP/1383/02.12.2020, conform prevederilor OG 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor.
Vă asigurăm că răspunsul vă va fi transmis conform prevederilor legale (30 zile).
Serviciul Comunicare Mass-Media CNCF CFR SA
8 Decembrie 2020
De la : Primaria Municipiului Pitesti <primaria@primariapitesti.ro>
10 Decembrie 2020
De la : Roberta Catanescu <...@cfr.ro>
Subiect : SCMM CFR SA_Răspuns Dan Drăguț_TN de pe strada Lânăriei, Pitești
15 Iunie 2022
Primaria Municipiului Pitesti
https://www.facebook.com/PrimariaMunicipiuluiPitesti/posts/393941619426858
Lucrările de modernizare a unuia dintre cele mai nevralgice puncte de circulație din Pitești - trecerea peste calea ferată de pe strada Lânăriei – s-au încheiat, iar barierele sunt, în prezent, perfect funcționale.
Barierele, cu lungimea de 7-8 m, sunt corelate automat și eficient cu tranzitul peste calea ferată, așa încât timpul de așteptare, în funcție de graficul de deplasare al trenurilor, să fie cât mai redus.
Senzorii sunt amplasați pe calea ferată și sunt acționați la trecerea materialului rulant, acționarea barierelor făcându-se automat, la circa 1500 m înainte și după zona acestora, prin coborârea lor în momentul în care trenul va fi la distanță de 1 km de trecerea la nivel cu calea ferată, urmată de ridicarea barierelor, imediat după trecerea ultimului vagon.
Au fost, de asemenea, înlocuite traversele și a fost realizat un peron modern pentru călători.
15 Iunie 2022
Un cartier Prundu mai CURAT si Civilizat
https://www.facebook.com/watch/?v=2831779017128710