Capac camin apa - Pitesti, Arges

27 Septembrie 2018

Catre    : Administratia Domeniului Public Pitesti <domeniupublicpitesti@yahoo.com>
Subject : Capac Apa canal


Buna ziua,

Va scriu in legatura cu un capac de camin al celor de la Apa Canal aflat la intersectia str. Teodorescu Braniste si str. Al. Kiritescu, zona Tancodrom, Pitesti.

Capacul de beton este peste un camin f mare al celor de la Apa Canal, nu este la nivelul strazii, iar betonul s-a degradat fierul beton fiind expus. De asemenea prinderile din colturile capacului (care sunt folosite la ridicarea capacului in caz de interventii) s-au rupt putand provoca daune anvelopelor masinilor care trec peste ele.

Eu i-am anuntat si pe cei de la Apa Canal acum o luna dar au venit sa verifice la fata locului si mi-au spus ca este de competenta dvs (mi-au spus ca o sa va si notifice - acum daca au si facut-o nu stiu).
Ideea e ca a trecut destul de mult timp de la sesizarea mea catre ei si nu s-a rezolvat nimic in acest sens, asa ca va scriu direct si dvs.

Va atasez si niste poze pt a va edifica de situatie si de zona.

Astept raspunsul din partea dvs cu pasii spre a rezolva aceasta problema!

Multumesc anticipat,
Catalin Mircu
locatar al str. Al. Kiritescu





3 Octombrie 2018

Catre    : Administratia Domeniului Public Pitesti <domeniupublicpitesti@yahoo.com>;
Subject : Fwd: Capac Apa canal

Buna ziua,

Intrucat nu am primit niciun raspuns de la dvs. referitor la sesizarea mea de mai jos pana acum va scriu din nou si va rog sa-mi comunicati care este stadiul sesizarii mele.

Multumesc,
Catalin Mircu



3 Octombrie 2018

De la : Administratia Domeniului Public Pitesti <domeniupublicpitesti@yahoo.com> wrote:

Buna ziua,

sesizarea dvs. a fost transmisa catre Apa Canal, apartinand de dumnealor.



3 Octombrie 2018
 
Catre: Administratia Domeniului Public Pitesti <domeniupublicpitesti@yahoo.com>,
           Apa Canal 2000 <contact@apa-canal2000.ro>
Subject: Re: Fw: Capac Apa canal


Buna ziua,

Ce numar de inregistrare are sesizarea transmisa de dvs catre cei de la Apa-Canal?

Multumesc! 
Catalin Mircu



3 Octombrie 2018

De la: Administratia Domeniului Public Pitesti <domeniupublicpitesti@yahoo.com>

Nu este inregistrat la noi, s-a redirectionat mail-ul catre dumnealor si acolo primeste nr.

O zi buna !.



3 Octombrie 2018

Catre:  Apa Canal 2000 <contact@apa-canal2000.ro>
 
IN ATENTIA APA-CANAL 2000 SA PITESTI

Buna ziua,

Va rog sa imi comunicati si mie numarul de inregistrare al sesizarii redirectionate de catre  ADMINISTRATIA PITESTI DOMENIU PUBLIC  - vedeti conversatia de mai jos.

Multumesc,
Catalin Mircu



3 Octombrie 2018

De la: Apa Canal 2000 <contact@apa-canal2000.ro>

Buna ziua!

Va anunt ca sesizarea dvs. de mai jos a fost inregistrata la societatea
Apa Canal 2000 cu nr. 17358/27.09.2018.

Sa aveti o zi frumoasa!

Cu stima,
---
Simona Moaghen
Serviciul Relatii Clienti
Apa Canal 2000 SA Pitesti



11 Octombrie 2018

Catre: Simona Moaghen <contact@apa-canal2000.ro>
Subject: Re: Capac Apa canal

Sarut mana,

Situatia a fost remediata ieri!

Multumesc! :-)

Sa aveti o zi frumoasa,
Catalin Mircu




18 Octombrie 2018

De la: Primaria Pitesti <primaria@primariapitesti.ro>